Evästeiden hallinnointityökalumme on väliaikaisesti pois käytöstä. Tästä johtuen osa toiminnallisuuksista, jotka edellyttävät suostumusta evästeiden käyttöön, saattaa puuttua.

BMW PROACTIVE CARE.
- Yleistä
- Alkuperäiset BMW varaosat
- BMW Liikkuvuuspalvelu
- Proactive Care
- BMW-takuut
- Pyyhkijänsulkaopas autoilijoille
- Kysymyksiä ja vastauksia tuulilasista
- Kysymyksiä ja vastauksia hytinlämmittimistä
- Kysymyksiä ja vastauksia auton maalauksesta
- Kesärenkaita koskevia kysymyksiä ja vastauksia
- Talvirenkaita koskevia kysymyksiä ja vastauksia
- Kysymyksiä ja vastauksia jarruista
- Kysymyksiä ja vastauksia auton akuista
- BMW Korjaukset ja hoito
- Yleistä
- Alkuperäiset BMW varaosat
- BMW Liikkuvuuspalvelu
- Proactive Care
- BMW-takuut
- Pyyhkijänsulkaopas autoilijoille
- Kysymyksiä ja vastauksia tuulilasista
- Kysymyksiä ja vastauksia hytinlämmittimistä
- Kysymyksiä ja vastauksia auton maalauksesta
- Kesärenkaita koskevia kysymyksiä ja vastauksia
- Talvirenkaita koskevia kysymyksiä ja vastauksia
- Kysymyksiä ja vastauksia jarruista
- Kysymyksiä ja vastauksia auton akuista
- BMW Korjaukset ja hoito
PROACTIVE CARE – TAPAHTUIPA MITÄ TAHANSA.
Olipa kyse sitten kiireellisestä jarrujen korjauksesta tai vaikkapa öljynvaihtohuollosta, BMW-autosi tietää itse, koska se täytyy huoltaa tai korjata. BMW-autosi tunnistimet havaitsevat huollon tarpeen automaattisesti. Tämän jälkeen auto lähettää huoltotarvetta koskevat tiedot BMW Proactive Care palveluun tai paikalliselle BMW Jälleenmyyjälle. Kiireellisissä tapauksissa BMW Proactive Care -tiimi ottaa sinuun yhteyttä, ja vähemmän kiireellisissä asioissa voit varata huollon tai korjauksen verkossa tai kun BMW Jälleenmyyjä ottaa sinuun yhteyttä ajan varaamiseksi.
Proactive Care voidaan valita tilisi kautta ConnectedDrive-portaalissa, BMW-sovelluksessa tai BMW-autossasi iDrive-valikossa. BMW Jälleenmyyjä ottaa sen jälkeen sinuun yhteyttä ajan varaamiseksi ja huollon valmistelemiseksi. Näin säästät aikaa ja vaivaa – BMW-autosi huolehtii kaikesta itse.
REKISTERÖIDY NYT JA NAUTI KAIKISTA BMW PROACTIVE CARE EDUISTA.
Kuinka saada ilmaisia etuja BMW Proactive Care järjestelmästä.
1. Rekisteröidy
Klikkaa alla olevaa linkkiä "Rekisteröidy nyt". Sinut ohjataan sen jälkeen ConnectedDrive-portaalin sivustolle. Kirjaudu sisään tai luo uusi BMW ConnectedDrive -tili vain muutamassa sekunnissa.
2. Lisää BMW-autosi
Lisää BMW-autosi ConnectedDrive-tiliisi, jos et ole vielä rekisteröinyt sitä sinne.
3. Valitse BMW Jälleenmyyjä
Valitse valtuutettu BMW Jälleenmyyjä täältä.
On tärkeää, että valitset BMW Jälleenmyyjän ja päivität valinnan tarvittaessa, jotta saat apua huoltoasioissa oikeaan aikaan. Klikkaa yllä olevassa kohdassa kolme olevaa linkkiä ja katso, millä neljällä eri tavalla voit tehdä sen.

Ohjeet sopivan Valtuutetun BMW Jälleenmyyjän valintaan.
VALITSE TAI VAIHDA BMW JÄLLEENMYYJÄ.
BMW-auton omistajana voit valita tai vaihtaa valittuna olevan valtuutetun BMW-jälleenmyyjän helposti itse neljällä eri tavalla, kun olet ottanut käyttöön ConnectedDrive-tilin ja kun olet päivittänyt sinne yhteystiedot ja yhdistänyt sinne BMW-autosi. Alta löydät eri vaihtoehdot, joilla voit yhdistää BMW-autosi haluamaasi BMW Jälleenmyyjään.

My BMW -sovellus
1. Lataa My BMW -sovellus ja kirjaudu siihen sisään.
2. Dealer Service > Valitse jälleenmyyjä.
3. Valitse haluamasi jälleenmyyjä antamalla nimi ja valitse kartalta.
4. Tallenna se oletukseksi.

BMW-autosi monitoiminäyttö.
1. Avaa kuvake ”Oma jälleenmyyjäsi”.
2. Valitse ”Valitse/vaihda jälleenmyyjä” > Seuraava.
3. Valitse uusi jälleenmyyjä.
4. Hyväksy valittu jälleenmyyjä.

ConnectedDrive-asiakasportaali.
1. Kirjaudu ConnectedDrive-asiakasportaaliin.
2. Valitse kohta ”Hallitse ajoneuvoja”.
3. Näytä nykyinen jälleenmyyjä.
4. Valitse uusi jälleenmyyjä.
5. Tallenna valitsemasi jälleenmyyjä.

5 HYVÄÄ SYYTÄ VALITA BMW PROACTIVE CARE.
- 01 Aikaa merkityksellisille asioille – vapauta ajatukset elämän tärkeisiin asioihin.
- 02 Maksimaalinen turvallisuus – huoltoasiat, huoltokäynnit, onnettomuudet, viat ja akkuasiat aina hallinnassa.
- 03 Et unohda huoltoajankohtia enää koskaan – BMW Jälleenmyyjä huolehtii ajanvarauksesta ennakkoon.
- 04 Tehokas ajanvaraus – nopeampi huolto auton reaaliaikaisen datan avulla.
- 05 Välittömästi takaisin tielle – liikkuvuuspalvelun nopea toimivuus.

Ohjevideo huollon varaamiseksi My BMW -sovelluksen kautta.
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA.
Mikä on Proactive Care?
BMW on yksi ensimmäisistä autoteollisuuden valmistajista, joka tarjoaa ennakoivaa huoltoa. Tavoitteenamme on huolenpito jo ennen kuin se on välttämätöntä, Proactive Care. Tätä varten herkät anturit analysoivat tietoja reaaliaikaisesti ja tunnistavat automaattisesti BMW-autosi tulevat huolto- ja korjaustarpeet. Jos järjestelmä havaitsee jotakin, sinuun otetaan yhteyttä.
Miksi minun on päivitettävä tietoni Proactive Carea varten?
Jotta sinä voit hyötyä kaikista BMW Servicen eduista, me tarvitsemme ajankohtaiset yhteystietosi. Voimme ottaa sinuun tarvittaessa yhteyttä vain, jos puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat ajan tasalla. Varmistathan myös, että olet hyväksynyt tietojesi käytön ja BMW-autosi on lisätty ConnectedDrive-tilillesi. Vain silloin voimme tarjota tarvittaessa kattavaa ja juuri sinulle räätälöityä tukea.
Mikä on CBS (Condition Based Service)?
BMW ei suorita huoltotoimenpiteitä kiinteinä ajankohtina. Huoltovälit määräytyvät sen sijaan auton todellisen käytön perusteella. CBS (Condition Based Service) valvoo ajoneuvon osien ja nesteiden tilaa anturien ja erityisten algoritmien avulla. Uudessa autossa näytetään ensimmäisen huollon teoreettinen päivämäärä. Tätä päivämäärään päivitetään jatkuvasti ajoneuvon käytön aikana. Sinulle tästä ilmoitetaan silloin, kun huolto tulee tarpeelliseksi.