BMW Proactive Care.

BMW PROACTIVE CARE.

BMW Proactive Care.

PROACTIVE CARE – TAPAHTUIPA MITÄ TAHANSA.

Olipa kyse sitten kiireellisestä jarrujen korjauksesta tai vaikkapa öljynvaihtohuollosta, BMW-autosi tietää itse, koska se täytyy huoltaa tai korjata. BMW-autosi tunnistimet havaitsevat huollon tarpeen automaattisesti. Tämän jälkeen auto lähettää huoltotarvetta koskevat tiedot BMW Proactive Care palveluun tai paikalliselle BMW Jälleenmyyjälle. Kiireellisissä tapauksissa BMW Proactive Care -tiimi ottaa sinuun yhteyttä, ja vähemmän kiireellisissä asioissa voit varata huollon tai korjauksen verkossa tai kun BMW Jälleenmyyjä ottaa sinuun yhteyttä ajan varaamiseksi.

 

Proactive Care voidaan valita tilisi kautta ConnectedDrive-portaalissa, BMW-sovelluksessa tai BMW-autossasi iDrive-valikossa. BMW Jälleenmyyjä ottaa sen jälkeen sinuun yhteyttä ajan varaamiseksi ja huollon valmistelemiseksi. Näin säästät aikaa ja vaivaa – BMW-autosi huolehtii kaikesta itse.

Lue lisää

REKISTERÖIDY NYT JA NAUTI KAIKISTA BMW PROACTIVE CARE EDUISTA.

Kuinka saada ilmaisia etuja BMW Proactive Care järjestelmästä.

1. Rekisteröidy
Klikkaa alla olevaa linkkiä "Rekisteröidy nyt". Sinut ohjataan sen jälkeen ConnectedDrive-portaalin sivustolle. Kirjaudu sisään tai luo uusi BMW ConnectedDrive -tili vain muutamassa sekunnissa.

2. Lisää BMW-autosi
Lisää BMW-autosi ConnectedDrive-tiliisi, jos et ole vielä rekisteröinyt sitä sinne.

3. Valitse BMW Jälleenmyyjä
Valitse valtuutettu BMW Jälleenmyyjä täältä.

On tärkeää, että valitset BMW Jälleenmyyjän ja päivität valinnan tarvittaessa, jotta saat apua huoltoasioissa oikeaan aikaan. Klikkaa yllä olevassa kohdassa kolme olevaa linkkiä ja katso, millä neljällä eri tavalla voit tehdä sen.

Video, jossa on ohjeet palvelun varaamiseen

Ohjeet sopivan Valtuutetun BMW Jälleenmyyjän valintaan.

VALITSE TAI VAIHDA BMW JÄLLEENMYYJÄ.

BMW-auton omistajana voit valita tai vaihtaa valittuna olevan valtuutetun BMW-jälleenmyyjän helposti itse neljällä eri tavalla, kun olet ottanut käyttöön ConnectedDrive-tilin ja kun olet päivittänyt sinne yhteystiedot ja yhdistänyt sinne BMW-autosi. Alta löydät eri vaihtoehdot, joilla voit yhdistää BMW-autosi haluamaasi BMW Jälleenmyyjään.

Lue lisää
My BMWApp

My BMW -sovellus

1. Lataa My BMW -sovellus ja kirjaudu siihen sisään.

2. Dealer Service > Valitse jälleenmyyjä.

3. Valitse haluamasi jälleenmyyjä antamalla nimi ja valitse kartalta.

4. Tallenna se oletukseksi.

Lue lisää
Kontrolldisplay i din BMW

BMW-autosi monitoiminäyttö.

1. Avaa kuvake ”Oma jälleenmyyjäsi”.

2. Valitse ”Valitse/vaihda jälleenmyyjä” > Seuraava.

3. Valitse uusi jälleenmyyjä.

4. Hyväksy valittu jälleenmyyjä.

Lue lisää
ConnectedDrive kundportal

ConnectedDrive-asiakasportaali.

1. Kirjaudu ConnectedDrive-asiakasportaaliin. 

2. Valitse kohta ”Hallitse ajoneuvoja”.

3. Näytä nykyinen jälleenmyyjä.

4. Valitse uusi jälleenmyyjä.

5. Tallenna valitsemasi jälleenmyyjä.

Lue lisää
BMW Service

5 HYVÄÄ SYYTÄ VALITA BMW PROACTIVE CARE.

  • 01 Aikaa merkityksellisille asioille – vapauta ajatukset elämän tärkeisiin asioihin.
  • 02 Maksimaalinen turvallisuus – huoltoasiat, huoltokäynnit, onnettomuudet, viat ja akkuasiat aina hallinnassa.
  • 03 Et unohda huoltoajankohtia enää koskaan – BMW Jälleenmyyjä huolehtii ajanvarauksesta ennakkoon.
  • 04 Tehokas ajanvaraus – nopeampi huolto auton reaaliaikaisen datan avulla.
  • 05 Välittömästi takaisin tielle – liikkuvuuspalvelun nopea toimivuus.
video med instruktioner för hur man bokar service via my bmw app

Ohjevideo huollon varaamiseksi My BMW -sovelluksen kautta.

KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA.

  • Mikä on Proactive Care?
  • Miksi minun on päivitettävä tietoni Proactive Carea varten?
  • Mikä on CBS (Condition Based Service)?
BMW:n renkaat ja vanteet

BMW:N RENKAAT JA VANTEET.

BMW Service My BMW -sovellus

UUSI MY BMW -SOVELLUS.