KESKIPISTEESSÄ AJAMISEN ILO.

BMW Huolto

Laatu, tehokkuus ja innovatiivisuus - BMW Huollon kompetenssin kolme peruspilaria, joihin asiakkaamme voivat luottaa nyt ja tulevaisuudessa. Niinpä BMW:llä ajatellaan jo uusien autojen suunnitteluvaiheessa tulevia huoltopalveluita ja -konsepteja ja valmistaudutaan tarjoamaan ensiluokkaista palvelua aina, kun BMW:n omistajalla on palvelulle tarvetta. Näin pyrimme varmistamaan rajattoman ajamisen ilon.

INNOVATIIVISTA AUTOTEKNIIKKAA BMW:LTÄ.

Voit milloin tahansa hakea auton näyttöön autosi huollon tarpeen – joka määritellään aina auton kunnon mukaan. Huoltoa tehostaa auton, BMW-huoltopisteen ja BMW:n pääkonttorin järjestelmien sisäinen verkottuminen. Näin huollon ajankohdat on helppo määrittää etukäteen, jolloin säästytään turhilta kustannuksilta.

VALTUUTETUT BMW SERVICE -HUOLTOPISTEET.

Valtuutettujen BMW Service -huoltopisteiden ammattilaiset käyttävät huippuluokan asiantuntemustaan työskennellessään Sinun BMW:si parissa – ja auttavat näin autoa säilyttämään jälleenmyyntiarvonsa. Pysyäkseen aina ajan tasalla uusimpien innovaatioiden suhteen BMW Huollon ammattilaiset täydentävät tietämystään jatkuvasti. Käy valtuutetussa BMW Service -huoltopisteessä ja tutustu itse huollon ammattilaisten tietotaitoon – sillä kukaan ei tunne BMW:täsi yhtä hyvin kuin he.

ON-BOARD-DIAGNOOSI.

Autoon integroitu On-board-diagnostiikka tunnistaa ja tallentaa auton sähkötoimisissa ja elektronisissa järjestelmissä mahdollisesti esiintyvät häiriöt ajoissa. Vianmäärityksen perusteella tietokoneavusteinen järjestelmä tuottaa tarkkoja virheanalyyseja nopeasti. Lisäksi tukena on interaktiivinen, kahteen suuntaan toimiva suora kommunikointi BMW-huoltopisteen ja BMW:n asiantuntijoiden välillä. Näin voidaan taata jatkuvasti korkea laatu huollon osalta.

AINA PARHAIMILLAAN – CONDITION BASED SERVICE -JÄRJESTELMÄLLÄ.

BMW oli ensimmäinen autonvalmistaja, joka luopui kiinteistä huoltoväleistä ja siirtyi tarpeenmukaiseen huoltoon (CBS = Condition Based Service). Vuosi oli 1982. Nykyään kulutusosien ja käyttöaineiden tila määritellään automallista riippuen tunnsistimien ja algoritmien taikka parametrien kuten ajokilometrisuoritteiden tai ajotavan perusteella. Autoa käynnistäessäsi saat tiedon auton tilasta ja seuraavasta huollosta ajoissa, minkä ansiosta huoltoja tehdään vain, kun niille on tarvetta. Jos olet valinnut BMW Teleservices -palvelun, huollontarve voidaan jopa välittää BMW-huoltopisteelle etukäteen.

KEYREADER.

Auton tärkeät tiedot, kuten valmistenumero, matkamittarin lukema tai tuleva huollon tarve, on tallennettu vuosimallista 2000 alkaen BMW-autojen avaimeen. Huollon yhteydessä BMW-huoltopisteen henkilökunta pystyy lukemaan nämä tiedot elektronisen lukulaitteen, KeyReaderin, avulla. Näin vältytään epäselvyyksiltä ja väärinkäsityksiltä, jolloin Sinulle jää aikaa keskustella omista yksilöllisistä tarpeistasi BMW-huoltopisteesi kanssa